ندا ياسي،سايت شرط بندي،سايت يلماس بت ندا ياسي،سايت شرط بندي،سايت يلماس بت

خواندنی ها

ندا ياسي و سايت شرط بندي اش

درباره ندا ياسي


اگر كه در فضاي مجازي اينستاگرام فعاليت داشته باشيد، حتما نام ندا ياسي رو بخاطر داريد. ندا ياسي دختر عرب زبان در جنوب ايران بدنيا آمده است. او كه متولد ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۸ مي باشد،داراي مدرك ليسانس مامايي از ايران است.البته نا گفته نماند كه او براي ادامه تحصيل يكي از دانشگاه هاي كشور كانادا را برگزيد و توانست مدرك فوق ليسانس پرستاري را دريافت كند.او در ابتدا به عنوان پناهنده به كشور تركيه مهاجرت كرد و بعد از سختي هاي فراوان توانست اقامت كشور كانادا را اخذ كند و درحال حاضر شهروند توكيو محسوب مي گردد.
شروع فعاليت در فضاي مجازي او ابتدا با يوتيوب آغاز گرديد.او بعد از گذراندن دوران احساسي و پشت سر گذاشتن افسردگي، براي تغيير روحيه‌ اش، به آموزش آرايش در فضاي يوتيوب پرداخت.بعد از آن به سمت فيسبوك رفت.سومين فضاي مجازي مدنظر او اينستاگرام بود. او فعاليت خود را در اينستاگرام به عنوان يك كمدين آغاز كرد.البته ناگفته نماند كه بسيار خوب توانست در اين عرصه ديده شود.به طوري كه امروزه با تبليغ لوازم آرايشي يا خوراكي، به درآمد بسيار خوبي ميرسد.البته علاوه بر آن از حقوق پناهندگي كشور كانادا نيز برخوردار است.لازم به ذكر است كه ندا ياسي براي افزايش درآمد خود و كسب پول بيشتر، به تاسيس سايت شرط بندي روي آورد.اگر كه مي خواهيد درباره سايت شرط بندي ندا ياسي اطلاعاتي داشته باشيد، حتما در ادامه كار ما را همراهي كنيد.


سايت شرط بندي يلماس بت


ندا ياسي سايت شرط بندي خود را با نام يلماس بت در ۲۲ مهر سال ۱۳۹۹ تاسيس كرد.شايد در ابتدا به دليل سابقه كم تاسيس اين سايت، نتوانيد به آن اطمينان كنيد.اما با دانستن هر يك از ويژگي هاي ممتاز او در زمينه شرط بندي، نظرتان عوض خواهد شد.سايت شرط بندي يلماس بت به دو قسمت پيش بيني مسابقات ورزشي و بازي هاي كازينو تقسيم بندي شده است كه در هر يك از قسمت ها از محبوبيت بسياري نيز برخوردار است.علاوه بر آن سايت يلماس به دليل دارا بودن ضريب هاي بالا در بازي انفجار توانسته است كاربران بسياري را به خود جذب كند.همچنين سايت يلماس بت با ارائه درگاه اينترنتي امن و پشتيباني ۲۴ ساعته خود،اطمينان مردم را نيز جذب كرده است.همچنين با پرداخت واريز هاي كاربران خود در سريع ترين زمان ممكن،مردم مشتاق به شرط بندي را به سوي سايت خود سوق داده است.
براي آنكه دسترسي آسان تري به سايت شرط بندس يلماس بت داشته باشيد،مي توانيد اقدام به تهيه اپليكيشن يلماس بت كنيد.اين اپليكيشن مانع اشتباه شما در ورود به سايت هاي شبيه ساز يلماس بت مي شود و از اين طريق مي توانيد از اطمينان سايت شرط بندي خود اطمينان حاصل كنيد.
در پايان لازم است بدانيد براي گام برداشتن در مسير شرط بندي،ابتدا بايد از امنيت هر يك از سايت هاي مطرح شده باخبر شويد.سپس به يادگيري و آموزش در مسير دلخواه خود بپردازيد.در نهايت با مبلغ كمي شروع به شرط بندي در زمينه مدنظر خود كنيد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/7 ساعت: ۰۰ توسط:khandani :